Julpanik

Cheeses, imorgon är det julafton. Otroligt men sant! Nästan lite skrämmande då det känns som att jag har hur mycket som helst att fixa med men riktigt så illa är det inte.
Jag ska slå in dom sista julklapparna, gör en potatisgratäng(jag gillar inte janssons) och städa av nedervåningen. Sen är vi faktiskt klara. Imorgon blir det ju att fixa med alla mat och det brukar ta sin lilla stund.

Nu ska jag duscha och göra mig iorning för sen kommer Sanna, Robin och Alledander, som Mirabelle kallar honom för:)

Senare ikväll så ska jaga spela Bingolotto på deras uppesittarkväll. Haha. Jag har aldrig gjort det förutom men har varit på väg flera grr. Ikväll ska jag vinna lite cash!

Adios


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0