Julstök och fredagsmys

Jaha, då var det fredag igen. 5 dagar kvar till jul och på söndag ska vi ha mini-jul afton här hemma med Kevin eftersom att han är hos sin pappa på julafton. Tråkigt men så är det när man har varannan vecka. När Kevin blir äldre så hoppas jag att vi kan dela på julafton men än så länge så tror jag att det gör mer skada än nytta. Dagen är fylld av massa saker och att han då dessutom ska flytta mellan sin mamma och pappa gör det nog bara mer stökigt. Jag vill inget hellre än att ha honom här på självaste julafton men som förälder måste man tänka oegoistiskt, det funkar inte annars!

Igår bakade jag och Jocke rocky roads och gjorde knäck, ikväll när barnen sover ska vi plocka undan och fixa lite, imorgon blir det pepparkakas hus och städning. Ska även klämma in lite fotografering mitt på dagen.

Nu ska jag återgå till att kolla på Pippi Långstrump och sen ska jag natta en väldans trött Kevin. Mirabelle sover redan.




Kommentarer
Postat av: MIRABELL

okej jag skippar allt fjesk som hej allt bra?:) fin blogg! & önskar dig en trevlig dag!



för egentligen är det ingen som bryr sig? det vi vill är ju att jag ska kommentera din blogg åxå, så jag går rakt på sak , kommenterar du min så blogg får du lika många kommentarer tillbaka , ;) puss

2009-12-19 @ 01:05:50
URL: http://hippiehoes.blogg.se/
Postat av: MIRABELL

ah jag heter mirabell men stavas mirabelle , känner du ngn som gör det haha ?:o<3

2009-12-20 @ 17:08:03
URL: http://hippiehoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0