Snurrig men lycklig

Julen är över och jag känner mig nöjd med allt. Barnen blev glada för sina klappar och jag likaså. Vi fick massa fina och bra saker som 1500:- i värdecheckar på ica, fritös, parfym, smycken, tavlor, skål, ljus, kläder, osv. Sist men inte minst så fick vi ett gåvobevis som står för att min farmor och farfar har betalat hela renoveringen av vårat badrum. Kan man få en finare gåva?

Det känns som om vi har varit både här och där dom sista dagarna. Det är inte många timmar som har spenderats hemma. Dagarna flyter lixom ihop med varandra, men vad gör det? I förrgår firade jag av min fruga och hennes sambo som åker till Asien i 3 månader. Hur ska jag klara mig utan Frugan så länge? 

Vi kom hem nyss, har fått massa god mat hos Jockes farmor. Bjudmat is the shit!
Snart kommer Jockes faster och hans kusin, vi ska byta julklappar:)

Någon som har tips på hur nyårsafton ska firas? Vi har båda barnen hemma men vill ändå göra någonting mysig.

På återseende

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0