Ett hopp om att slippa helvetet

Jag fick en chock i morse när jag hörde Jocke säga att kl var halv 1!
Även om jag får lite ångest av att sova så länge så var det väldigt välbehövligt. Jag är så fruktansvärt trött och slut hela tiden. Att vara ledig gör mig nog mer trött än utvilad, konstitg nog.

Idag är Jocke i Nyköping med Johan, jag och Belle är hemma. Det blir en lugn dag med film och mys.

Igår hade vi en präst här. Johan och Milla ska döpa lilla Moa och vi ska vara gudföräldrar. Jag bjöd på hemlagad äppelkaka och kaffe, kommer jag till himlen nu?

Jag hoppas på att det blir fint väder imorgon för jag vill ut i skogen och grilla korv. Frisk luft och en skön prommenad är precis vad vi alla behöver!



Kommentarer
Postat av: minette

Heter din dotter Belle? Det är ju ascoolt! Nu har ju jag en son, men om det var en tjej så var Belle högt upp på listat, blev dock nedröstad konstigt nog! Det är jättefint ju!!

2010-01-12 @ 20:59:25
URL: http://lifespotting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0