110310

Idag är en riktig skit dag! Allt går dåligt och jag har absolut inget tålamod. Det gör ont och har allmänt oflyt med det mesta.

Jag vet inte om det är alla hormoner som spökar runt i min kropp men allt känns så förbannat negativt och pissigt imellan varven. Oron om framtiden är stor. Tänk om vi har tagit oss vatten över huvudet? Lite väl sent på tänkt, jag vet.
Innerst inne så vet jag att allt kommer gå bra och vi längtar efter att få hålla bebis i famnen.
Det mesta kommer att lösa sig och egentligen så borde jag inte oroa mig.

Dumma huvud som skapar jobbiga tankar och dumma hormoner som spökar med min kropp.

Kommentarer
Postat av: Fitri

Jag förstår dig till 180% gumman..

Man analyserar o oroar sig bra mkt mer än vad man gjort innan?? Vet inte varför..men barn nr:3 känns som ett mkt större "kliv" på ngt sätt??

Självklart kmr det att gå hur bra som helst! Vill bara säga att du inte är ensam om att ha dom där ångest-känslorna =)



Kram på dig fina!!

2011-03-12 @ 12:24:47
URL: http://ylmetott.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hallå, Hittade precis hit från familjeliv där du skrivit din bloggadress.. Sökte efter lite folk i Tranåstrakten (där jag bor).. Bor du i Tranås och hur gammal är du? Lite kul och hitta andra föräldrar på nätet sådär..

take care!

2011-03-17 @ 10:08:10
URL: http://everythingandeverything.blogg.se/
Postat av: Sofia

Nä, nu såg jag ju att du bor i Trosa, måste blivit någe fel;) Jaja kul iallafall o hitta samma generations morsor på nätet;)

2011-03-17 @ 10:09:45
URL: http://everythingandeverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0