110320

Går dagen var lång, tung och jobbig men samtidigt väldigt rolig! Det var XPO mässa i Trosa och vi var en av dom utställande. Det kom betydligt mer människor än vad jag tror att någon hade väntat sig. Tiden rusade iväg och rätt var det var så hade vi varit där i 10 timmar! Dock känns det i kroppen idag. Jag kan knappt gå och fötterna värker värre än efter en utekväll på krogen i högklackat.

Idag har vi tagit det lugnt. Jocke jobbar och Kevin är hos sin pappa. Jag och Belle har varit ute och traskat med hunden, varit och handlat och tog en snabblunch på stan. Snart ska vi hem till min mamma och fika.
Det blir säkert någon mer prommis ute hos dom i den fina naturen. Det är ju såå underbart nu när solen har hittat hit igen och graderna bara stiger och stiger. I like it! Bort med snön och fram med våren.

Nu har jag passerat halva graviditeten och veckorna rusar fram. Nu har vi skaffat bilbarnstol, vagn och lite kläder. Skönt att vi har kommit en bit på vägen. Nu saknas bara säng med alla tillbehör, skötbord (om vi nu hittar ett som är tillräckligt smalt), mer kläder och babysitter. Det är väl det man behöver så där i början.


En sån här vagn blev det. Crescent Classic -10.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0