110330

Ny dag och nya tag.
Jag kämpar på med min jäkla smärta och känner mig så sjukt gnällig.
Igår fick jag kryckor och det får mig att känna mig ännu mer handikappad. Hur går man med kryckor och hund, hur bär man saker när man går med kryckor, hur får man med sig kryckorna på cykeln?
Jag vet att det bara är en vanesak men jag gillar det inte och önskar att jag slapp!
Jag kan absolut gå utan kryckor men rätt vad det är så får jag såna sjuka smärt-attacker och då kan jag inte röra mig en millimeter. Så kryckorna ska användas som avlastning.
Jag ska gå på akutunktur 2 ggr i veckan och hoppas att det ger resultat.

Färdig gnällt!:)

Imorgon fyller pappa år och det ska vi givetvis fira! Han är dock den svårtaste pesonen jag känner som man kan köpa saker till. Han har allt och om det är något han saknar så köper han det.

Nu är det inte heller så lång tid kvar tills jag ska bli storasyster. Det ska bli så spännande att få träffa den lilla knodden! Mitt barn kommer att vara lika gammal som sin moster, hur häftigt är inte det?!

Kommentarer
Postat av: Erika

Men aaaaajjj, det verkar inte vara lite ont du har! Din stackare !! Det enda som går att tänka på är väl det lilla livet i magen som är värd att gå igenom smärtan för, i slutändan. Gud vad kul att få ett syskon !! :) Ashäftigt att bebisen kommer att kunna leka med sin moster ju.. :)

2011-04-07 @ 21:09:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0