110927

Dagarna går i ett här hemma och det är alltid fullt upp.
Dessutom är det lite mycket just nu då det händer lite jobbiga grejer här hemma.
Inget allvarligt, egentligen någonting positivt.. Men innan allt är klart så lär det vara en jäkla resa.
Jag är rätt slut som människa just nu och men konstant magkatarr så kunde ju livet ha varit bättre.
Men men, som sagt.. Ljuset finns där någonstans i tunneln och vi kommer att nå dit!

Att Jocke dessutom inte mår bra gör ju inte saker bättre. Jobbiga magsmärtor som läkarna inte vet svar på än.
Skiktrönken och gastroskopi ska ske inom en snar framtid!

Sen är det ytligare en jobbig grej och det är att 2 av våra absolut närmsta vänner går igenom en fruktansvärd sorg just nu. Det är så jävla orättvist och sorgligt att jag knappt vet ut eller in. Det smärtar så att veta att jag inte kan göra ett dyft för att underlätta för dom!
Livet är fan inte lätt alla gånger.

Nå, allt är inte svart men just nu är det lite väl mycket.
Vi hade iaf en trevlig dag idag på Öppna förskolan som överraskade mig positivt. Dit lär vi gå fler ggr!
Dock slutade dagen med att Jocke fick åka in till akuten igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0