Fredags mys - all by my self

Jag prövar mina vingar och förflyttar min blogg hit ifrån metrobloggen.
Metrobloggen uppfyllde inte mina krav och efter att ha haft den i över ett år så har jag nu tröttnat.

Förövrigt så är allt lugnt, nästan lite tråkigt.
Som jag har längtat efter den här kvällen. Att bara få ligga på soffan och gosa ner mig framför en bra film. Dock blev det inte som jag trodde. Sambon drog till en kompis, Mirabelle sover sedan länge, Kevin är hos sin pappa och djuren sover. Kul, verkligen jätte kul!


Denna lilla herre är den sista kvar av kattvalparna. Han behöver ett hem.
Hans mamma är 50 % skogis och 50 % Main coon. Leveransklar till jul.

På återseende

Kommentarer
Postat av: Caroline

SÅÅÅ söt!!!

2009-11-28 @ 10:39:58
URL: http://www.metrobloggen.se/novaochneo
Postat av: Malin

Åå guud så söt han var =) Vi behöver ha en liten kisse hemma. Finns han fortfarande kvar ? =)

2009-11-28 @ 18:08:40
URL: http://mejlon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0