julklappstips

Jag har städat hela dagen. Sjukt tråkigt men ack så väl behövligt!
Nu när allt är klart så känns det underbart men när jag var mitt i själva städningen så kändes det som om det aldrig skulle ta slut.
Just när jag städar så ångrar jag alltid att vi inte köpte en liten lägenhet på max 80 kvm istället för våra hus på 140 kvm. Nåja, nu är det rent och jag ska sluta tjata om städning.

Jag ska hoppa in i duschen nu för att sedan bege mig till Kenzie. Det ska bli mysig att träffa henne. Det är tyvärr alldels för sällan som vi ses.

Imorgon ska vi stå på Trosa Julmarknad med jobbet och sälja bla. saker ifrån Frösö handtryck, Vinga of Sweden och danska Luksus. Kom gärna förbi och kika:)


Frösö handtrycks Krusidull, designad av Karin Mannerstål

Även denna designad av Karin.
Mönstret hittades i hennes pappas hus efter att han hade gått bort.

Denna sjukt fina kökdhandduk kommer också ifrån Frösö.

Smarrig choklad ifrån Luksus.

Ovan nämda går även att köpa i våran webshop.
www.julpresenter.se

Just, duschen var det ja!

På återseende

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0