julmarknad och lussebullsbak

Dagen började kl 9 idag. Huvudvärken sitter fortfarande i. Imorgon är det 4 veckor sen den satte igång. Konstant och jävligt irriterande. Efter några värktabletter och lite frukost så bar det av mot stan. Julmarkanden har varit i fullgång i Trosa idag och vi hade ett bord uppe utanför kontoret. När klockan var 15.00 och det var dags att gå hem så var jag totalt genomfrusen. Enda in i benmärgen. Hua, så kallt det var! Jag som dessutom har ont i halsen och är snorig hade hellre spenderat dagen i soffan framför en bra film.

När jag kom hem och hade fått upp värmen så var det bara att dra igång med degen till lussebullarna. Jag, min syster och Mirabelle bakade. Eller jag och Louise bakade och Mirabelle åt russin.
Resultatet blev väl runt 80 bullar.
Min mamma kom förbi med sin kille och fikade med oss och efter det så fick jag massage i ca 1,5 timmer. Oerhört skönt och välbehövligt.

Nu är det sängen som gället, men först 2 alvedon.

Adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0