Oh lord

Idag är Kevin´s sista dag som 5 åring. Helt galet tokigt känns det.
Tänk att han har blivit så stor. Min lilla fis!
Om 3 månader börjar han i förskoleklass.
Barn som går i skolan har gamla föräldrar, haha.
Känns så iaf.
Även om jag bara är 22, snart 23, så är det en väldigt märklig känsla att ha ett så stort barn!

Nu ska jag natta fisarna och sen sätta mig och slå in paket och göra klart så mycket som möjligt inför imorgon.
Kalas står på schemat både imorgon och på söndag.
Lördagen bjuder på dop och 25-års kalas hela dagen.

På återseende

Kommentarer
Postat av: Camilla

Äntligen lite uppdatering, var på tok alldeles för länge sen! Jösses att Kevin redan fyller 6, helt otroligt ju! Tiden bara rusar fram!

Kram på er!

2010-05-05 @ 16:19:06
URL: http://thenewberlinwall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0