110712

Jag börjar nog bli lite nervös inför morgondagens besök på spec. mvc.
Inatt har jag drömt massa konstiga drömmar, vaknat och känt mig alldeles uppstressad, haft svårt att somna om och sen har ju iofs inte min kropp samarbetat så bra heller. Jag har skitont överallt trots att jag äter citodon som smärtstillande nu. Jag begriper inte varför min kropp reagerar som den gör! Jag är såå trött på att ha ont. Jag vaggar fram som en gammal tant, stonkar och stönar av smärtan och blir alldeles svettig så fort jag försöker göra någonting som jag kanske egentligen inte borde. Typ som att dammsuga eller så.

Men men, imorgon får vi förhoppningsvis lite bra besked!

Idag är det f.ö fritt fram för min kropp att starta en spontan förlossning. F.om idag får vi föda i Nyköping. Läkarna har pratat massvis om hur det skulle vara om förlossningen hade startat innan v 36+0 och vi har ju varit lite orolig för att behöva åka till Eskilstuna istället, ligga inne på Neo, osv. Nu kan jag släppa den orostanken iaf!:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0