110507

Idag begav jag, Mirabelle, Lena och Linnea oss till Vagnhärad för att gå på barnbasar. Det var både min och Lenas första. Herre gud så mycket grejer det fanns! Kläder, leksaker & bebisprylar till höger och vänster. Billigt var det också! 5-10 kr per klädesplagg.

Jag kom iaf hem med ett Spöket Laban-spjälsängsset, 2 bebisbadlakan, skötbord (precis ett sånt jag ville ha), babysitter, babygym, några bebisplagg, lite leksaker till Belle som hon valde själv, mm. Allt det för dryga 650:- !
Helt galet billigt! Jag fick dessutom 500:- som bebis-peng av pappa och Lena så jag la ut ca 150:- själv. Behöver jag ens säga att jag är nöjd?:)

Imorgon ska Kevin ha kalas, eller party som han själv säger. Han vill inte ha barnkalas, han vill ha party med brudar och hångel som han själv uttryckte sig:) (Han lät sig nog inspireras av Bert)

Nu ska jag ta mig en kopp kaffe och njuta av att det är lugnt en stund. Veckan som har varit har gått i 190 och imorgon lär det inte bli lugnare.

Kommentarer
Postat av: Madde

Ja de va verkligen helt galet när jag började plocka på sakerna i bilen blir jag bara mer och mer förvånad för varje sak jag plockade upp. Vet ju vad många av sakerna kostar också liksom.

Men riktigt riktigt roligt. :D

Inte varje dag man får vara med om något sånt.



Kram.

2011-05-09 @ 20:20:51
URL: http://vhdbrud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0