äckelmätt och fet-tv

Åh jag är så trött, har ont i kroppen efter gårdagens hårda arbete och är tillråga på allt äckligt mätt. Jag bjöd hit Kenzie och hennes barn på middag. Jag bjöd på kycklingfilé med soltorkade tomat-pest och permesan på som fick puttra i ungnen och sen serveras tillsammans med pasta och sallad. Till efterrätt blev det chokladpudding med grädde och jordgubbskulor/strössel på. Nu är jag riktigt mätt och belåten.

Jag sitter och tittar på ett program på tv4 fakta som handlar om fetma och magsäcksoperationer. Jag lider verkligen med dom men är ändå så glad att det finns möjlighet för gravt överviktiga att få den hjälpen!

Nu ska jag vara lite social med min syster.

Soo long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0