Fördelsedagsparty

Jag är så härligt utvilad! Jag vet fasen inte när jag var det sist. Just idag vad dessutom en väldigt bra dag att vara utvilad på. Kenzie ska fira sin 25 års dag idag och jag misstänker att det kommer bli både härjat och sent:) Inte mig emot. Det var länge sen jag festade och idag kommer jag dessutom att göra det med med massa härliga och fina människor. Dock så saknas det en person..

Snart kommer Sanna, Robin och lilla Alexander. Ska bli så mysigt att träffa dom igen. Jag ska hjälpa Robin att sy upp ett par kostymbyxor. Jag måste erkänna att jag är lite nervös, det var väldigt länge sen jag sydde i kläder men det ska nog gå bra.

På återseende

Kommentarer
Postat av: sandra

hellu :D

vad gör du ikväll?

2009-12-16 @ 18:13:50
URL: http://sandrakess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0