Fula Betty & soffjäsning

Att julen närmar sig med stormsteg har väl inte undgått någon men mig gick det upp ordentligt för idag när barnen öppnade sina adventskalendar och vi kollade julkalendern på tv. Jisses, julen är här om 23 dagar. Det känns rätt overkligt med tanke på att det var sommar förra veckan, eller var det inte det?

Hur finner man styrkan att göra någonting som man verkligen vill och borde göra när motivationen inte existerar?

Natten har varit jobbig. Huvudvärken har inte låtit mig sova ostört och konstiga drömmar har fått mig att vakna till med jämna mellanrum. Jag är så trött på att inte få känna mig utvilad.

Tv-utbudet känns minimalt trots att vi egentligen har för många kanaler. Ikväll fick det bli Ugly Betty innan jag ska bege mig till sängs.


Adios


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0