Slut som artist

Jag är så trött, helt slut. Hösten och vintern har varit tuff. Jocke har varit arbetslös sen augusti och det har varit jobbigt att få allt att gå runt på en inkomst. Jag har haft hur mycket jobb som helst och att jag inte har mått bra pga. sjukdommar, huvudvärk och annat har inte gjort vardagen lättare. Jag är helt enkelt slut som artist.

Idag var sista arbetsdagen och nu är jag ledig i nästan en vecka, jobbar någon dag till och sen ledig yttligare några dagar. Skönt och oerhört välbehövligt!

Nu under ledigheten ska jag passa på och njuta av att vara ledig. Inte bara städa och fixa hemma utan faktiskt vila lite, göra roliga saker och framför allt umgås med folk jag saknar. Jag har några vänner, speciellt en som det var fruktansvärt länge sen jag såg, och henne ska jag verkligen försöka träffa nu när jag har tid. Hon har dessutom fått hem en bedårande lite chines-valp som jag bara måste få träffa! När har du tid för mig tro?:)

Imorgon ska jag, Jocke, Belle och hunden gå på en riktig långprommenad. Det ska bli så skönt.

Nu ska jag drick kaffe, gosa med Belle och framför allt njuta av att bara vara.
Sen blir det Anna Anka´s jul. Jag har aldrig sett det men har hört saker som får mig att vilja se skiten.

Over and out.


Kommentarer
Postat av: MIRABELL

haha gud va kul, jag har aldrig 'träffat' ngn annan som heter mirabelle. jag fick åxå mitt namn i från den boken :)<3

2009-12-22 @ 11:20:15
URL: http://hippiehoes.blogg.se/
Postat av: MIRABELL

haha va fina namn dina barn har, om jag hade två killar skulle den heta kevin och den andra douglas!



jag är 14, går i 8 an :)<3

2009-12-22 @ 13:52:09
URL: http://hippiehoes.blogg.se/
Postat av: Camilla

Jag är hemma hela julen, börjar jobba den 7 januari har jag för mig, så jag har tid nästan hela tiden:) Klart du ska komma hit, dricka kaffe,skvallra och leka med min lilla bebis!!

PUSS

2009-12-22 @ 16:53:41
URL: http://somsockervadd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0