Året som har varit

1. Gjorde du något i år som du aldrig. gjort förut? Em, bra fråga. Tror inte det.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Jag la inga löften vad jag minns
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ja fler st! Jag tror att 7-8 vänner fick barn och jag blev gudmor till 2 st små fisar!
4. Dog någon som stod dig nära?Nej tack och lov. Dock förlorade en nära vän sin livspartner:(
5. Vilka länder besökte du? Belgien
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Bättre ekonomi
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? Det är flera. Början av jan, början av april, 17 maj, mm.
8. Vad var din största framgång 2009? Antagligen ingen.
9. Största misstaget? Kan inte komma på något direkt
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Sjuk ja, och lite problem med hälsenan.
11. Bästa köpet? Oj, ingen aning. Inte träningscykeln iaf:)
12. Vad spenderade du mest pengar på? Huset och kläder skulle jag gissa på.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Ja det finns flera saker som gjorde mig lycklig.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?Det finns flera. Gotta feeling, Highway man, Badromance, En kväll i Juni, osv,
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Lite mer nedstämd tyvärr.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Funnits där mer för mina vänner och även set till att jag själv mådde bättre.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Fokuserat på dåliga saker och gått in i problem.
18. Hur tillbringar du julen? Först hos pappa på morgonen, sen hemma hos oss och kvällen/ natten hos pappas tjejs morbror.
19. Blev du kär i år? Blev och blev, är snarare. I min sambo som jag har varit tillsammans med i 4 år.
20. Favoritprogram på TV? Two and a half men och allt annat som går när ungarna sover:)
21. Bästa boken du läste i år? Twilight-böckerna!
22. Största musikaliska upptäckten? Oj, Nick Pitera kanske.
23. Bästa konserten? Jag var tyvär inte på någon.
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Jag minns faktsikt inte.
25. Något du önskade dig men inte fick? Haha, ingen aning.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Jag hade sexparty med ett helt underbart gäng här hemma och sen blev det utgång.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Bättre ekonomi och att ha fått sluppit se en av mina vänner lida så fruktansvärt mycket.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Klänning/kjol/ tunnika och leggins.
29. Vad fick dig att må bra? Att min familj har mått bra.
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Johnny Depp, as usual:)
31. Vem saknade du? Många!
32. De bästa nya människorna du träffade? Jag har lärt känna många underbara människor det här året!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0