Sjukstuga och mässbesök

Jag har inte varit så aktiv här på bloggen sista tiden. Magsjukan har nämligen härjat här hemma, som jag skrev sist, och jag och Kevin har varit dåliga. Kevin var frisk på några timmar bara medans jag blev lite sämre. Men men, det som inte dödar... Jag är glad att Mirabelle klarade sig *kors i taket* men framför allt Jocke, vem skulle annars ha passat upp på mig när jag låg i fosterställning och gnydde?

Imorgon ska jag till Jönköping på den årliga mässan. Det är dagas att ta på sig inspirations-mössan och fånga upp massa nya idéer för året. Vi har en webshop att möblera om i samt ett säljsortiment att justera och byta ut vissa delar ur. Spännande men jobbigt. Jag vet hur galet utmattad jag kommer att vara imorgon när jag kommer hem. Vi drar halv 7 och kommer nog hem absolut tidigast 20. Hujedamej!

På fredag fyller mamma år och på lördag är det Jockes tur. Det blir party här på kvällen.

Nu blir det middag och sen gos med liten fis. Storfis är hos papsen den här veckan!

På återseende

Kommentarer
Postat av: Emelinda

Jag kan tänka mig det!! Jag märker ju stor skillnad bara av att ha denna lilla nya familjemedlem när det gäller kattsanden. Alfons var ju ute så mkt så han använde ju inte lådan allt för ofta, så det var ju mest Tjabo som uträttade sina behov där.



Persiennsnören och dem långa blombladen är bästa leksakerna här hemma. Och inte att glömma när Larsa ser på fotboll för då hoppar han runt o fightas med tv-rutan för fullt! Haha



Kram

2010-01-25 @ 20:44:04
URL: http://emelinda.gopshusgarden.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0