Sömnsbrist och kaffesug

Inatt somnade jag runt 4. Jag höll verkligen på att bli knäpp och trodde inte att jag någonsin skulle somna. Hur utmattad jag än kände mig så hjälpte inte det. Jag andandes lugnt och meditativt, försökte låta bli att tänka på att klockan var mycket, osv men ingenting kunde få mig sömning. Idag var dessutom första dagen på jobbet. Behöver jag säga att jag är slut nu?

Mirabelle står med hörlurarna på och vrålar med i Halleluja:)

Nu ska jag släcka mitt kaffesug med en stor kopp java innan mina ögon och min kropp ger upp helt och hållet!

På återseende

Kommentarer
Postat av: Kenzie

Men vad gör du uppe så sent?! Knäppgök!

2010-01-05 @ 08:47:56
URL: http://kenzies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0