Kvälls babbel

Att dagarna går fort är nog något som vi alla märker av. Veckorna flyger iväg och nu är våren äntligen här.

Vi firade in våren med att äta rostbiff och potatissallad idag. Det är riktig sommarmat det!

Nu kikar barnen på Pocahontas och äter honungsmelon. Själv sippar jag på lite kaffe och planerar kvällens egentid. Jag ska pyssla om mig själv lite extra idag. Hårinpackning, peeling, skön återfuktningscream och lite målning av tånaglar. Sen blir det soffan innan det är dags att sussa.

Imorgon ska jag äntligen få träffa frugan. Hon har varit borta i 3 månader! Solbränd och jäklig lär hon ju också vara. Men jag är inte bitter;)

På återseende

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0