110824

Full rulle! Tiden räcker knappt till och nu är alla vardagliga saker igång.
Kevin har börjat i 1:an! Det är stort och nästan lite svårt att greppa.
Belle har börjat dagis igen och trivs som fisken i vattnet.
Jocke jobbar, inte på ett ställe utan numera två, så jag är rätt mycket ensam med kidsen.
Ossian, ja.. Han äter, skiter, sover, växer några centimeter och ökar i vikt.

Imorgon åker Mirabelle med Alexandra till Jämtland. Det komme kännas jätte konstigt att inte ha henne hemma på några dagar för hon har aldrig varit borta mer än en natt i taget. Nu blir det 4 dagar.

Även min syster fyller år imorgon, 18 år. Det ska vi fira genom att gå ut och äta!


Kommentarer
Postat av: Jag

Måste få fråga !

Jag har två barn ! 21 år gammal/ung. och har nu börjat fundera på ett till litet pyre.Hur känns det att vara mamma till 3 ? Funkar det lika bra som med 2 stycken? Hur hinns allting med ?! Har alltid velat ha tre,men funderar om man ska vänta lite innan man sätter igång att göra en till !

2011-08-30 @ 13:36:07
Postat av: Sofija

Det är helt fantastiskt! Nu vet jag ju inte hur gamla dina barn är men här flyter livet på bra då mina 2 äldsta är 7 år resp 4 år. Dom är rätt självständiga och kan till och med hjälpa mig med småsaker. Visst, ibland hinner jag inte alltid med det jag vill men då får jag ta det en annan dag. Det som hinns, det hinns.. Om inte så är det ingen panik:)

2011-10-10 @ 19:24:26
URL: http://justflippacoin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0