110218

Kom hem nyss. Är trött och har ont i kropp och knopp. Jäkla foglossning som inte vill försvinna!

Har diskat, dammsugit, plockat och fixat lite här hemma. Jocke är och hämtar Belle. Så fort dom kommer hem så ska jag sätta igång med maten och Jocke får äran att byta i kattlådorna. Ibland är det bra skönt att vara gravid för då slipper man ta kattlådorna, och vi har ju 3 st kattor så lådorna behöver det bytas ofta i.



Låt mig presentera 1 av dom. Doris. Hon är precis lika smart som hon ser ut!


Fick en trevlig överaskning i brevlådan idag. 1050:- i bonuscheckar på HM. Hittade även 300:- i bonuscheckar från HM i plånkan. Vips så har jag 1350:- att handla mammakläder för! Tack och bock, det behövs.

Kommentarer
Postat av: Fitri

Preggot ska verkligen INTE behöva rensa kattlådorna!! Tänk hur illa man kan må utav den fräna stanken.. ;P

H&M bonusar GILLAR vi!! Mina går till blivande bebiskläder..om den nu behagar att titta ut snart?? Ojne vojne..



Kram

2011-02-19 @ 00:01:47
URL: http://ylmetott.blogg.se/
Postat av: Ida

Visst är det en fördel att vara gravid, att inte få rengöra bajslådor.



En bra slant att handla för, vad roligt! =)

2011-02-19 @ 19:27:21
URL: http://idlur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0