111101

November månad har precis börjat och snart är vintern här.
Vardagen rullar på och dagarn går i ett.
Man går upp, dagen rullar på, man går och lägger sig och sen är det ny dag igen.
På söndag blir Ossian 16 veckor, 16 veckor! Det är inte okej, inte okej alls.
Jag hinner inte med och innan jag vet ordet av det så börjar han på dagis.
Jag vill stanna upp tiden, frysa vardagen och bara njuta.

Pause-knapp efterlyses! Gärna en hel fjärrkontroll så att jag kan spola tillbaka tiden lite också.

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag vet gumman! Jag vill också pausa och spola tillbaka. Det går ALLDELES för fort! Linnéa fyller 1 år om en månad. HALLÅ??? Helt galet...

2011-11-06 @ 13:41:24
URL: http://idlur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0