110905

Från det här..

..till det här på 6 veckor!

Snacka om att han har förändrats! <3

Igår blev han 7 veckor, det är galet vad tiden rusar förbi!
Det känns faktiskt lite sorgligt att han snart blir 2 månader.
Min sista bebis och jag njuter för fullt. Men att aldrig mer få uppleva den här ljuvliga bebistiden känns lite vemodigt. Även om jag älskar varje lite utveckling som sker så vill jag på något sätt att han ska förbli så här yttepytte liten.

Att Mirabelle dessutom fyller 4 år nästa veckan gör ju inte saken bättre. Snart kommer jag sitta här och ha barn som är vuxna och utflugna ur huset. Sluta åldras för bövelen!

Kommentarer
Postat av: Sara

Åh jag känner precis samma sak, det är lite jobbigt att det går så himla fort!:/ Edwin blir ju snart 4 månader! Från början kände jag att två barn är nog lagom men efter den här första tiden hemma med liten plutt så vill jag nog ha 1 till iaf :) hihi. Hoppas ni mår bra! Kram

2011-09-06 @ 16:24:33
Postat av: Anonym

Jaa du kära Sofija.. Här har du en till 3 barnsmamma med samma jobbiga ångest ;) Precis som du så är ju jag oxå bestämt inne på vår sista bebis. O varje liten utveckling vill man bromsa..av ngn jävligt dum anledning? 6 månader känns mer som 3..? O ögonblicket hon kom till världen är fortf såå inpräntat i mig att det kändes som endast förra veckan..



Vi får väl slå ihop oss när våra 3 är utflugna o volontärarbeta utomlands för att ta hand om alla de små trasiga liven som man bara kan överösa med kärlek =)



Kraaam

2011-09-10 @ 00:50:11
Postat av: Madde

Kul att du är med och tävlar. :) Skriv en till kommentar med samma sak så har du två lotter. En kommentar för varje lott du väljer. :)



Kram Madde.

2011-09-11 @ 23:58:01
URL: http://vhdbrud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0